Administratief Medewerker Interimdesk – Hoofddorp

Functie

Kijk je liever naar morgen dan gisteren? Ben je scherp en snap je als geen ander hoe goed contractbeheer werkt? Laat je dan vandaag nog verder informeren over onze Interim Desk.

Welkom bij EN HR solutions! Lees hieronder meer over werken als Administratief Medewerker Interimdesk en druk op de solliciteerknop als jij jezelf herkent.

Vertel, wat ga ik doen?
Als Recruitment partner is het aan ons om het recruitmentproces van onze opdrachtgevers zo optimaal mogelijk te laten verlopen. Dat betekent dat wij van A tot Z verantwoordelijk zijn voor de werving van nieuwe medewerkers. Onze dienstverlening is een dienstverlening op maat. Van vaste werving tot uitzendkrachten. En sinds dit jaar draait ook onze interim op volle toeren.

Als Administratief Medewerker Interimdesk regel jij alle contractuele zaken ter ondersteuning van onze interim dienstverlening. Per account ben jij de belangrijkste schakel tussen interimmer, recruiter en onze opdrachtgever. Jij hebt dagelijks contact met onze recruiters op locatie en voorziet hen van advies en ondersteuning op het gebied van interim administratie. Je stelt contracten op, controleert de urenregistratie en bent betrokken bij het facturatieproces. Zie jezelf als hét interne en externe aanspreekpunt voor contractafspraken.

Onze ambitie is om nummer één recruitmentpartner te worden waar organisaties bewust voor kiezen bij interim vraagstukken. Om dit te bereiken versterken we ons team graag met een financiële Strong Original.

Vanuit EN HR solutions voorzien wij je van kennis en ondersteuning op gebied van interim recruitment en contractbeheer. Daarnaast draait alles om een goede samenwerking. Maak alvast kennis met Tjesca, Dennis en Mayella via LinkedIn. Vinden ze leuk!

Wanneer kan ik beginnen?
Wat ons betreft liever vandaag dan morgen. Uiteraard heb je te maken met een opzegtermijn en misschien staat er binnenkort wel een vakantie gepland. Kortom, samen met jou bepalen we een startdatum die jou het beste uitkomt.

Anders nog iets?
Nou zeker! Bij EN HR solutions hebben wij een innovatieve kijk op de arbeidsmarkt met een sterk uitgangspunt: recruitment kan ook anders. Wij dagen je dan ook uit om onze visie waar te maken. Kansen zien is één. Het daadwerkelijk realiseren is het leukste wat er is.

Dit ben jij
Op dit moment werk je al enkele jaren als Administratief Medewerker Interimdesk en ben je op zoek naar een werkomgeving waar anders denken normaal is. Jij bent toe aan een volgende stap en een nieuwe uitdaging. Ondernemend, administratief sterk en ontzettend collegiaal. In deze drie eigenschappen herken jij jezelf direct. Het is goed om te weten dat wij op zoek zijn naar iemand die bij ons in dienst wilt komen.

Kennis van interim recruitment en interim is handig maar geen vereiste. Het is vooral jouw kennis van en ervaring met contractbeheer die onze dienstverlening naar een hoger niveau brengt. Verder ben jij iemand waarmee wij kunnen sparren tijdens meetings, lachen tijdens de lunch en proosten tijdens borrels.

Werken bij EN HR solutions is….
Onze Strong Originals weten het allang: EN HR solutions is de beste werkplek binnen Recruitment. Tijd dat de buitenwereld dat ook weet! Natuurlijk kunnen ook wij je vertellen dat onze koffie niet onverdienstelijk is. Dat de teamuitjes dwars door het geluid gaan en dat alle (ja echt alle!) 50 collega’s de gezelligste mensen van het land zijn. En tuurlijk staat er elke maand netjes op tijd een mooi geldbedrag op je rekening (niet meer dan logisch). Dat maakt ons leuk, maar nog niet de beste.

Wat dan wel? Aan de lopende band ontstaan bij ons nieuwe ideeën om de doelen van onze opdrachtgevers te realiseren. Deze ideeën komen natuurlijk niet zomaar aanwaaien. Vandaar dat wij sterk investeren in samenwerken en het delen van expertises. Wil je nieuwe dingen leren? Er zijn maandelijks interne webinars om kennis uit te wisselen. Verdiepingsslag maken? Dat kan tijdens de zes wekelijkse EN-meeting. Sparringpartner nodig? Stuur jouw collega’s een berichtje op ENtalk, ons interne platform vol zin en tja… ook onzin.

Tel daar een gegarandeerde ondersteuning en begeleiding vanuit het MT én van 50 Strong Originals bij op en je hebt de beste werkplek binnen Recruitment!

Wat ons betreft kan je nog maar één ding doen en dat is solliciteren
Klik dus gauw op onderstaande sollicitatiebutton. Heb je toch nog vragen? Neem dan contact op met Daphne Korteland via 06 38 77 17 12 of per mail E. hr@enhrsolutions.nl.

2019-10-16T05:40:20+00:00september, 2019|0 Comments

Plaats een opmerking:

Wij maken gebruik van cookies om de website gebruiksvriendelijker te maken, social media aan te kunnen bieden en relevante advertenties te tonen. Ga akkoord met het plaatsen van cookies voor het volledige gebruiksgemak van de website. Lees hoe wij omgaan met jouw privacy in ons Privacy Statement.