Support Medewerker – Omgeving Arnhem

Functie

Wil jij graag de regie voeren over een optimale ‘ candidate experience’ tot aan de eerste werkdag? Word jij blij van een goed lopende administratie? Ken jij alle geheimen van een instroom proces? En word jij door collega’s, vrienden en familie omschreven als initiatiefrijk en flexibel? Dan zijn wij op zoek naar jou. Wij zoeken namelijk de beste Support Medewerker. Welkom bij EN HR solutions!

Wie zijn wij?

Recruitment is een specialisme. Daarom kiezen veel organisaties voor Recruitment Process Outsourcing. Wij nemen het recruitmentproces uit handen. Geheel of gedeeltelijk. Dat betekent dat álle wervingsvraagstukken die bij onze opdrachtgever spelen, worden opgepakt door een team van EN HR solutions. Wij zijn van A tot Z verantwoordelijk zijn voor de werving van nieuw talent.

Wat ga je doen?

Bij een van onze opdrachtgevers in de omgeving van Arnhem ga je tweeledig aan de slag! Enerzijds ben jij verantwoordelijk voor een optimale indiensttreding van nieuwe medewerkers en anderzijds ondersteun je onze recruiters bij de RPO dienstverlening. Denk hierbij aan het opstellen van contracten en een soepele indiensttreding van een nieuwe medewerker, maar ook inplannen van sollicitatiegesprekken, het maken van dashboards en het verwerken & interpreteren van evaluatieformulieren.

Vanuit EN HR solutions voorzien wij je van kennis en ondersteuning op gebied van processen, workflows en rapportages. Daarnaast draait alles om een goede samenwerking. Maak alvast kennis met Natascha, Dario en Ellen via LinkedIn. Vinden ze leuk!

Wat zijn jouw taken?

  • Voeren van een efficiënte en een foutloze instroom (HR) administratie
  • Regie voeren op en verder innoveren van het algehele instroomproces
  • Zorg dragen voor een optimale kandidaat- en klantbeleving
  • Ondersteunen van de recruiters
  • Screenen van cv’s
  • Inplannen sollicitatiegesprekken
  • Projectmatige ondersteuning

Als Support Medewerker ben jij een grote steun en toeverlaat van de recruiters. En je bent verantwoordelijk voor het hele instroomproces. Jij bent de bindende factor, houdt de regie en zorgt dat obstakels uit de weg zijn voordat iemand ook maar door heeft dat er een obstakel was! Met jou kunnen we bouwen, want jij ziet het grote geheel en de details. Jij bent initiatiefrijk, pro-actief en hebt processen snel door. Ook zorg je voor een fantastische candidate experience, niet alleen gedurende het recruitmentproces, ook daarna in aanloop naar het dienstverband. Elke kandidaat en hiring manager komt met jou in contact en houdt hier een goed gevoel aan over!

Wat heb je nodig?

  • HBO werk en denkniveau
  • Relevante werkervaring binnen bijvoorbeeld een HR administratie
  • Kennis van AFAS
  • Actuele kennis van regel- en wetgeving en bereid zijn deze up-to-date te houden
  • Aantoonbare initiatieven rondom procesverbetering
  • Uitstekende Office vaardigheden
  • Flexibel, initiatiefrijk en verantwoordelijk
  • 24 uur per week beschikbaar
  • Procesmatig kunnen werken en dat vooral leuk vinden

Wat bieden wij?

  • Een baan waar je direct kunt beginnen
  • Een marktconform salaris
  • Ontwikkelingsmogelijkheden via onze eigen academy
  • Reiskostenvergoeding
  • Borrels en uitstapjes met collega’s
  • Een gegarandeerde ondersteuning en begeleiding vanuit het MT en je 65 nieuwe collega’s!

Hoe kan je solliciteren?

De manier waarop jij bij ons solliciteert laten we volledig aan jou over. Via podcast, een WhatsApp berichtje, een handgeschreven brief of karaokevideo? We laten ons graag door jouw verhaal en portfolio verrassen. #strongoriginals

Heb je toch nog vragen? Neem dan contact op met Daphne Korteland, via E. daphne@enhrsolutions.nl of T. 06-38 77 17 12

2020-07-06T19:50:29+02:00juni, 2020|0 Reacties