Medewerker Interim Administratie – Hoofddorp

Functie

Ben je scherp en snap je als geen ander hoe contractbeheer werkt? Laat je dan vandaag nog verder informeren over onze Interim Desk.

Welkom bij EN HR solutions! Lees hieronder meer over werken als Medewerker Interim Administratie en druk op de solliciteerknop als jij jezelf herkent.

Wat ga ik doen?

Als Recruitment partner is het aan ons om het recruitmentproces van onze opdrachtgevers zo optimaal mogelijk te laten verlopen. Dat betekent dat wij van A tot Z verantwoordelijk zijn voor de werving van nieuwe medewerkers. Onze dienstverlening is een dienstverlening op maat. Van vaste werving tot uitzendkrachten. En ook onze interim desk draait op volle toeren.

Als Medewerker Interim Administratie regel jij alle contractuele zaken ter ondersteuning van onze interim dienstverlening. Per account ben jij de belangrijkste schakel tussen interimmer, recruiter en onze opdrachtgever. Jij hebt dagelijks contact met onze recruiters op locatie en voorziet hen van advies en ondersteuning op het gebied van interim administratie. Je stelt contracten op, controleert de urenregistratie en bent betrokken bij het facturatieproces. Zie jezelf als hét interne en externe aanspreekpunt voor onze interimdesk.

Onze ambitie is om nummer één recruitmentpartner te worden waar organisaties bewust voor kiezen bij interim vraagstukken. Om dit te bereiken versterken we ons team graag met een Strong Original.

Vanuit EN HR solutions voorzien wij je van kennis en ondersteuning op gebied van interim recruitment en contractbeheer. Daarnaast draait alles om een goede samenwerking. Maak alvast kennis met Tjesca, Dennis en Kelly via LinkedIn. Vinden ze leuk!

Wie zijn wij?

Recruitment is een specialisme. Daarom kiezen veel organisaties voor RPO (Recruitment Process Outsourcing). EN HR solutions neemt het recruitmentproces uit handen. Geheel of gedeeltelijk. Dat betekent dat álle wervingsvraagstukken die bij onze opdrachtgever spelen, worden opgepakt door een team van EN HR solutions. Wij zijn van A tot Z verantwoordelijk zijn voor de werving van nieuw talent.

Onze klanten zitten verspreid door heel Nederland. Je zal dan ook regelmatig contact hebben met recruiters bij andere accounts en met het hoofdkantoor in Hoofddorp. Samenwerking en het delen van kennis zijn hierbij essentieel.

Wat bieden wij?

  • Een marktconform salaris tussen de € 2.000,- en € 2.500,- o.b.v. 40 uur per week
  • 25 vakantiedagen en een verjaardagsdag
  • Pensioenopbouw
  • Een functie voor 24 tot 32 uur per week
  • Ontwikkelingsmogelijkheden via onze eigen academy
  • Reiskostenvergoeding
  • Borrels en uitstapjes met collega’s
  • Een gegarandeerde ondersteuning en begeleiding vanuit het MT en je 65 nieuwe collega’s!

Dit ben jij

  • Je werkt enkele jaren als administratief medewerker
  • Kennis van interim recruitment en interim is handig maar geen vereiste
  • Jij bent toe aan een volgende stap en een nieuwe uitdaging
  • Je hebt kennis van en ervaring met contractbeheer

Solliciteren

De manier waarop jij bij ons solliciteert laten we volledig aan jou over. Via podcast, een WhatsApp berichtje, een handgeschreven brief of karaokevideo? We laten ons graag door jouw verhaal verrassen. #strongoriginals

Heb je toch nog vragen? Neem dan contact op met Daphne Korteland, via E. daphne@enhrsolutions.nl of T. 06-38 77 17 12

2021-05-16T18:01:48+02:00april, 2021|0 Reacties