Ziekenhuis St Jansdal 2018-03-26T13:25:56+00:00

Project Description

Zorg voor interactie

Ziekenhuis St Jansdal is een algemeen ziekenhuis in Harderwijk. Door het geringe aanbod van zorgprofessionals en de generieke dienstverlening, vroeg St Jansdal zich af hoe zij zich kan onderscheiden ten opzichte van de (academische) ziekenhuizen in de regio. Wij hebben een op maat gemaakte social media strategie opgesteld en zijn medeverantwoordelijk voor de uitvoering.

Doel: Onderscheiden van Ziekenhuis St Jansdal als werkgever temidden van regionale en academische ziekenhuizen.

De dienstverlening van Ziekenhuis St Jansdal is gelijk aan die van de andere ziekenhuizen. Waarom kiest een zorgprofessional dan voor een baan bij St Jansdal? Wij ontwikkelden een online community waar wij door middel van verschillende social media campagnes antwoord geven op die vraag. Een community gericht op interactie met de doelgroep. Wij verspreiden structureel doelgroepgerichte content waarmee wij toekomstige en huidige werknemers weten te verrassen.

Door middel van contentmarketing zijn wij in gesprek met zorgprofessionals en geven wij dagelijks invulling aan de werkgeversbelofte van St Jansdal. Deze interactie vertalen wij tevens door naar conversie gestuurde social media campagnes op Facebook en Indeed.

Resultaat:

  • Snelgroeiende community op Facebook
  • Verhoogde interactie met HBO-Verpleegkundigen en medisch specialisten
  • Toename in aantal sollicitaties (met name verpleegkundigen)
  • Kwalitatief verbeterde sollicitaties

 

Wil je meer weten over het succes van Ziekenhuis St Jansdal op social media? Nikki van der Post (Recruitment Marketeer) vertelt je er graag meer over.

 

Stuur Nikki een Whatsapp berichtje

Over dit project:

Categorie: